travelite - tradice dokonalosti od roku 1949
Hned od svého založení v roce 1949 byla společnost travelite německým specialistou na lehká, funkční a trvanlivá zavazadla. Byla to od začátku rodinná firma a dnes ji provozuje už třetí generace zakládající rodiny. Výrobky značky travelite jsou známé a respektované díky své vysoké kvalitě a vysoké úrovni inovativní funkčnosti. Výrobky travelite se navrhují a vyvíjejí v Německu, s typickým německým důrazem na nejvyšší kvalitu procesu a produktu už na samém začátku tohoto procesu vývoje.
Výrobky firmy travelite jsou vždy vyrobeny s využitím nejnovějších poznatků v oblasti materiálů, příslušenství a výrobních technologií. Všechny kroky výrobního procesu se neustále sledují, aby byly zajištěny vysoké standardy kvality surovin a řemeslného provedení. Koncepce travelite také klade velký důraz udržování vysokých společenských a etických standardů na pracovišti.
travelite – historie
V roce 1949 hamburští podnikatelé Anna a Gerhard Winklerovi založili firmu „Gerhard Winkler + Co – Výroba tašek“, z které se postupně vyvinula dnešní, dobře známá značka „travelite“. Díky vývoji inovativních výrobků společnost travelite rychle rostla. Koncem šedesátých let do společnosti vstoupila Gisela Nannenová (dcera zakladatelů) s manželem Christianem Nannenem. Firemní strategie byla upravena, aby bylo možné reagovat na rostoucí a měnící se trhy a diverzifikovanější poptávku. Výrobky se prodávaly v Evropě, potom také v Jižní Americe, a později se dosah rozšířil až do Asie. V roce 1999 do společnosti vstoupil Jan-Oliver Nannen, už třetí generace této rodiny. V roce 2006 přibyl jako partner ještě pan Alfred Gruber, obchodní ředitel firmy travelite. Až do dnešních dnů historie firmy travelite může být symbolem koherentní cesty, která stojí na osobním vlastnictví a osobním zapojení, inovativní flexibilitě a důrazu na potřeby zákazníků, který nemá obdoby.
travelite – cíle
My ve společnosti travelite se považujeme za lidi, kteří umí řešit problémy a partnery, kteří jsou orientováni na poskytování služeb. Tento důraz na své vlastní povědomí se přenáší do všech interakcí, ať už se spotřebiteli nebo s našimi obchodními partnery.
Strategií společnosti travelite je udržitelný růst. Cestou cílevědomého vývoje, orientace na trh a dodávek moderních výrobků za slušné ceny, chceme dosahovat udržitelného růstu na našich stávajících trzích. Geografickou expanzí na nové trhy a vývojem nových výrobků v nových produktových segmentech se potom chceme dostat k novým zákazníkům, a tento potenciál využít při rozvíjení udržitelnosti na nových trzích.
travelite – mise
My ve společnosti travelite se snažíme vyvíjet, vyrábět a dodávat řešení v oboru tašek, batohů či jiných druhů zavazadel, která usnadní cestování, a tedy zlepší mobilitu. Naším hlavním cílem je být spolehlivým obchodním partnerem ve všech interakcích, partnerem, jehož partnerství představuje skutečnou přidanou hodnotu, založenou na dokonalosti výrobků, spolupráci odborníků a absolutním zaměření se na potřeby zákazníka.
travelite - firemní hodnoty a filozofie
My ve společnosti travelite se snažíme zavádět a udržovat neustálou výměnu informací s našimi obchodními partnery a spotřebiteli, abychom vytvářeli a udržovali pevné vazby prostřednictvím vynikajících služeb a dokonalých výrobků, a tím dosahovali udržitelného růstu. Usilujeme o to, aby v tomto procesu byl udržován čestný a zdvořilý způsob osobní interakce v rovnoprávné firemní hierarchii. Jsme otevření novým nápadům. Každý partner v komunikaci dostane čestnou, přímou a produktivní zpětnou vazbu.